a taula i al restaurant

a la taula…

  • posa punt final al menú.  Retira les postres i serveix el cafè i/o infusions.
  • Aixeca’t de la taula amb la sensació de tenir encara un budell buit, que encara es podria menjar una mica més….et vols aprimar?
  • No totes les calories tenen la mateixa qualitat. Deu patates xip i una patata bullida tenen les mateixes calories, i dubto que només es puguin menjar 10 xips…

 

 

 

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

  • Emplata a la cuina i no portis la safata a la taula.
  • Col·loca els plats conflictius lluny del teu abast. Menja el que t’agradi, però en quantitats menors.
  • Atenció a les restes de menjar que deixen les criatures. Aquest menjar no es toca!
  • Menja sol o amb companyia?  Millor en companyia, i no toqueu temes conflictius durant l’àpat.
  • Menja fort pel matí i molt lleuger per sopar
  • Redueix la ingesta de sucres refinats.
  • Prendre 3 fruites al dia.  Un grapat de fruits secs ens aporten les mateixes calories que una fruita, com la pera, la poma, la taronja, etc. i al ser més rics en nutrients i de més lenta digestió, atipen més. Alerta amb els sucs de fruita (naturals i artificials): si  menges una taronja, ingereixes les calories d’una taronja. Si beus un suc, com a mínim faràs servir 2 peces, el doble de calories. D’altra banda, el cervell grava el què mengem, i no les calories que contenen els sucs, els tallats, els iogurts líquids, els refrescos, el vi…  ULL amb les calories begudes!


Comer es un placer. Para disfrutar de la comida es importante darle el espacio, el tiempo y la tranquilidad que se merece. Comer rápidamente equivale a comer mal: las ganas de saborear el plato seguirán intactas y casi seguro que al poco rato tendrá unos deseos irrefrenables de llevarse algo a la boca. Es imprescindible masticar, masticar y masticar para tener satisfacción a nivel psicológico.

Dr. Sánchez Romera (neurólogo y cocinero), del llibre “La cocina de los sentidos”



En el restaurant…

  • El pa és una millor opció que els bastonets o torrades. La diferència entre el pa i les torrades és l’aigua que contenen. El pa és més hidratat, a igual pes que la torrada aporta menys caloríes, ja que l’aigua és acalòrica. El més recomanable és el pa integral, per la fibra que conté, el qual combat el restrenyiment i atipa més.

cinturon

 

 

 

 

 

 

 

  • Porta una vestimenta ajustadeta
  • Cinturó apretadet

 

 

  • Observa com mengen els altres. Escull a qui vols assemblar-te: als que empassen salvatgement o als que gaudeixen del menjar.

 

 

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

 

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s